Sorry

Hello. Den här gången ganska deppigt.

Hoppas att ni har det bra. Det har inte jag tyvär.
För det första så hlömde jag att lägga ut den vinnande designen. Fast jag viste det men jag hade mycket att göra den dagen (det var min födelsadag)
För det andra så har jag försökt och försökt att ladda upp bilder till datan. med det funkar verkligen inte! Asså guuuuud var jag blir arg.!!!

Fast det ska man inte vara på lördag! Man ska absolut inte vara arg på en helg.
Så vi går över till dom lite mer lyckliga delarna av veckan! Först så kom jag ju in på operan, som jag hoppas att ala redan vet. Jag träffade Robin som kom trea i idol. Jag fyllde år. Det var vår första opera repetition in fredags och blondinbella åkte ut ur Let's dance. Det kanske inte var så bra... men... aja. Nån skulle ändå åka ut!

Jag fick Wii FIT i födelsadags present och Cluedo= ett decktektiv spel/brädspel. Det är jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!