Svaren

Oj! Vad många frågor jag fick på en dag. Igår hade jag tre komentarer. Nu har jag Tio komentarer men sju frågor. Här får ni svaren:

Vem är din Bästis? Jag har många bästisar. Elsa, Alexandra Q, Anna, Filippa, Maria och Clarice

  Vilken är din favoritfärg? Alla förutom metallgrå, tegel orange och militärgrön!

Vad åt du till middag igår? Det var jag som lagade middagen igår... Det blev Potatismos med prinskorv (inte svårt)

Vad är ditt favoritdjur? Oj, Det var svårt jag tycker om många ;)  <3

Vem är din idol? Chris Brown, Jordin Sparks, Cristina Aguilera, Beonce m.m
 
Vilken stil har du? Jag har nog en blandning pop och elegant....

Följer du modet? Ja, ibland gör jag det. Jag har ofta skärp runt midjan och stuprör. Men jag har också saker från gamla modet på mig! Ibland bryr jag mej inte om vad det står i tidningarna. Gör det inte ni heller. Ha på er vad ni vill!



Det här var kul jag kommer nog att göra det flera gånger. Hoppas att jag får flera frågor nästa gång. Jag hoppas också att det blir flera som besöker bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!