En dag till

och snart ska jag till mormors hus. Just nu e jag hos mina kusiner och moster. Odag har jag shoppas ytterligare lite saker. Fast bara tvo stycken. En plonbok och ett par skor som jag ska anvenda po konserter t ex piano eller   song. Sorry becaus the text style is changing but I dont understnad everything on this computer... Det e lite synd... 
Hoppas att ni har det bra i Sverige och att det e soligt. Har ni badat nogot de sista 5 dagarna? Det har inte jag. Det e varmt men det beror po luft fuktigheten. Synd, idag har det varit varmt hela dagen!!
See ya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!