Goddies, candy, sweets...

ja, det finns mycket saker som e likadant som godis. Om ni elsak godis so moste ni verkaligen aka hit! I japan har de saa mycket gott godis!
Billigt e det oxo! Om man skulle kopa en liten cocacola her sa skulle det kosta ungefer 5 kronor kanske. Och i Sverige kostar det kanske 12 kronor... Antingen e det Japan som e billigt eller e det Sverige som e dyrt!
Min moster frogade mig om jag fick monadspeng so sa jag 150 kronor... Det blir ungefer kanske 2500 yen och det verkade lite i min mosters ansiktsuttryck... Det tycker jag e medelmottigt fast jag skulle vilja ha 200 kronor for att inte ha so mycker 50-lappar...

Aja, hoppas att ni har edt bra och att det e fint veder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!