Jogga och Packa!

Hellue dears!

Idag ska jag jogga med pappa. Kanske inte så roligt men jag ska i alla fall göra det. Ska bli skönt att få komma ut!
Men annars ska jag nog packa inför japanresan som går av stapeln på måndag. Jag ska åka dit själv. Det ska bli jättespänande! Det betyder inte att jag kommer att sluta blogga. Självklart kommer jag att blogga i Japan. Jag sla få en digitalkamera så att jag kan ta kort och fixa upp på blogge... om jag kan. Jag är inte så säker om USB sladden funkar i Japan. Men jag kommer i alla fall att blogga!
Jag komer att plugga piano och leka med hunden. Som tyvärr inte är så uppfostrad. Men det ska jag årda på :)

Det ska bli jättekul och det första jag ska göra är att åka till disney land och vara där. Det ska bli jättekul och jag hoppas att jag kommer att ha deten bra tid där. Det ska bli jättekul och jag kommer säkert att käpa massa saker! Det ska bli jättekul! Okej, jag tror att jag har skrivit ordet jättekul för många gånger nu. men i alla fall. Ni kommer förhoppningsvis få en daglig prognos av mig som jag kommer att skriva massor av saker i. Jag är inte ens säker på om jag kommer att ha tid men jag ska försöka. Där jag ska vara under 2 veckan kanske hon inte ens har en data. Så under en vecka är det kanske svag uppdatering. Men annars kommer det nog att gå galant! Glöm inte att kolla in min blogg så att ni inte saknar mig =) Ni är ju trotts allt många hundra mil bort från mig och nu menar jag mina släktingar och klasskamrater + mamma och pappa!

jag undrar värkligen om ni orkar läsa allt det här...
Men jag kommer i alla fall att åka till japan och ha det bra! Sakna mig inte alls för mycket. jag åker till japan på måndag!
Men jag kommer att blogga i Japan också!
See ya!!

Kommentarer
Elsa

Bra :) Vad ska du ha för nån da?

2009-06-12 10:33:05
URL: http://elsal.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!