Minigolf

Hellue dudes!

Jag och min klasskompis Elsa var och spelade minigolf. GUUD vad vi är trötta nu. Först gick vi en 10 min omväg. Det var väl helt okej.  Vi spelade i typ en timme. Det blev många bilder. Ni ska få se... Först ska jag bara berätta om den jobbiga hemvägen.
Först gick vi lite. vi småjoggade sen i typ 10 min sen gick vi igen. Vi var väldigt trötta redan då men vi stannade lite vid en lekpark och snurrade på en väldigt snurrig snurra. Det gick väldigt snabbt och Elsa fick på köpet två blåmärken av en konstig anledning ( svårt att säga varför, men jag vet) Vi mådde inte direkr bättre av att snurra så vi begav oss hemåt.
Men över till det lite mer roliga:


Jag skjuter

Den gick i snurran...

Den är på väg mot ålet...

Den hamnade i mål!! Hole in one! Hole in one! Det här hände faktiskt på riktigt.


Look at mee!

Elsa skuter. Den är på upp... Men rullar tyvär ner igen.

OJ! Jag missade vist själva bollen... =)

Här sitter vi nu.
Om ni vill se mer bilder + resultat gå in på www.elsal.blogg.se 
 Just nu är den här datan litekonstig på grund av mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!