My dear friend

Hellue bloggen!

Idag ska jag till min kompis Clarice. Vi ska väl vara ute... kanske sola men annars ska vi nog busa lite och öva på en dans som vi ska visa upp vid något bra tillfälle. Hon är en glad tjej som ska fylla år väldigt snart. Och en annan "kompis" som fyller år snart är Sebbe i min klass. Fast honom behöver vi inte skriva eller läsa om så mycket ;D

Nu ska jag komma på något att skriva också. Det är ganska svårt nu när man inte har bloggat på nästan en vecka.
Imorgon eller på Söndag kommer det bilder på saker jag har tagit kort på t ex på Valborg eller på en vanlig vardag. Hoppas att jag hittar några passande bilder!

GLÖM INTE NU ATT ÄNMÄLA ER TIL VECKANS BLOGG! JAG DRAR EN NY PÅ SÖNDAG: OM DET INTE KOMMER NÅGRA NYA SÖKNINGAR TAR JAG FRÅN FÖRRA VECKAN!
Ni ska:
Skriva vad eran blogg heter och varför ni vill bli veckans blogg.
Om du länkar min blogg på din sida kommer det att bli mycket enklare för er att vinna. Tipsa också om min blogg tävling på eran sida. Mycket enklare!!

Kommentarer
ella

jodå jag mår fint=)hoppas du har en bra dag:)

2009-05-01 12:54:15
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
lollo

hej aina jag vill vara med i tävlingen veckans blogg...det skulle vara kul att vinna. Jag länkar till din blogg och så ska jag skriva lite om din tävling. kram <3

2009-05-03 17:42:58
URL: http://zotizz.blogg.se/
Anonym

heey jag vill vara veckans blogg för att fler ska få reda på att min blogg finns bl.a



hejhej

2009-05-03 17:45:07
URL: http://modekollnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!