Nehe!! ?#***_¤ så pinsamt

Hejsan!!

Nehe nu är jag faktiskt riktigt sur! Hur kunde Ellinor vinna??! Hon var ju ingen överlevare. Visst hon kanske var bra på de senaste tävlingarna. Men Jarmo har ju varit bra på de flesta tävlingarna... Hur kunde dom? Det var ju typ bara för att Ellinor hade varit lite skymundan och lekt lite med båda pakterna men mest varit med grabbarna som Lukas och de andra röstade på henne! Det är dålig stil. Jag tycker inte alls att Ellinor är en Överlevare. Om det är nån som ska kallas Robinsson så är det Jarmo!!!


Är det nån som inte håller med mig utan tycker att Ellinor är den bästa ÖVERLEVAREN
så skicka en kommentar och var bered på att jag kommer att ge den personen en rejäl smäll...
Ne jag skoja bara. Men kommentera gärna om min åsikt och skriv om din åsikt också!

Kommentarer
Indra

Eller hur! Jarmo borde ha vunnit, han var en mycket bättre överlevare!

2009-06-01 09:40:05
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/
Louise

Jag är lika sur som dig!

Jarmo skulle vinna!!!!

2009-06-05 13:47:28
URL: http://zotizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!