Nytt

 
Nytt för idag:
Svart Kjol
Orange/Aprikos Linne
Köpt= Åhlens
Pumps=Japan


Var ju inne en sväng till stan för att ha en pianolektion. Sen gick jag in på Åhlens... det var väldigt smart av mig :D  Såg kjolen och blev kär i den på en gång! Är det inte snygg min nya älskling? :love: 
Köpte också ett till linne i en blå/turkos färg. :thumbup:


Nu har mitt lov äntligen börjat på riktigt och nu är det dags att packa inför Sälen :D
Kommer därför inte vara någon uppdatering i veckas tid. Men för er som verkligen inte vill sluta kolla på min blogg för en vecka har jag ett tips som är ganska roligt:
Kolla i mitt arkiv! Ex inlägg från förra året eller flera månander sen!
Det kanske blir kul!
Blir säkert ett inlägg till idag


Kommentarer
Sofia<3

Aww! Super fin! :D Miss U bajbu <3333

2010-04-04 21:35:45
Filippa

Fina kläder;)

2010-04-07 13:00:24
URL: http://danslovehast.blogg.se/
Anonym

vilket märke är kjolen och vad kostade den? skitfin verkligen!:D

2010-04-07 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!