23 augusti 2010

Kolla vilken fydig rubrik man hittar på då! Riktigt kreativ, haha. Idag kom mitt acess kort hem eftersom att någon (sl) hade anmält att det var stulet fast det inte var det. Dåligt SL!! Så mitt kort fungerade inte efter första dagen. Eller på morgonen funkade det. jag kunde åla till skolan men inte hem. Så jag gick till SL center och kollade va det var för fel (det här hände i onsdags alltså) och då sa hon bakom gladväggen att kortet var anmält att vara stulet. Asså det är fett konstigt, då skulle det varit någon som loggat in på kontot på Mitt SL och anmält att mitt kort va stulet medans jag var i skolan!! Och nu när jag skulle gå in och registrera mitt nya kort, så står det att kortet redan är registrerat av någon Emelie, det är lite sjukt faktiskt. Rätt siffror och allt. Kortet är hos mig med registrerat av någon annan. Är det någon SL människa som redan har registrerat kortet? Aja, skumt i alla fall!


Nu får ni en oredigerad bild av mig. Snäll man är va! Ne skoja bara♥
Idag var det första dagen i skolan då vi hade riktigt lektioner. Skoj......! Första lektionen var matte, det ämnet som man har glömt mest av under sommaren. Det är ju toppen så att man börjar med ett "prov", höhö! Men den var ett "prov" med tal som man skulle kunna efter 4 an 5 an och 6 an, så ett måste. Men första lektionen och prov... score!!! Men annars har dagen flutit på bra. Har haft min första spanska lektion (för vi hade inte språk i 6 an som flera andra skolor har)! Det var riktigt roligt, lårde mig räkna till tio, haha, jag är grym!

Charå sunshines

Kommentarer
Bilalnikita

Excellent site.

2011-02-16 20:33:30
URL: http://bilalnikita.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!