Julklappar!


Igår hade jag och min klass tillsammans med klass 7b 6a och 6b luciakonsert klockan 7 på morgonen i St: Clara Kyrka. Det var riktigt mysigt. Alla är så trötta och tar hand om varandra. Hade dock lite stressigt på morgonen när jag satt fast i en kö... men sånt händer.
 Vi slutade efter lunch. Det var sjukt skönt! Jag, Filippa, Maria, Lina och Elsa satte oss efter det och fetta os i glass på mc donalds. Alltid, haha! Vi satt väll där ett tag. Efter det gick jag, Lina och Filippa runt och letde efter julklappar. Först hittade vi julmust och choklad, eller snarare, vi köpte julmust och choklad. Hittade några julklappar på Åhlens sen. EFterdet fortsatte jag och Filippa mot Gamla Stans Julmarknad. Ett måste när det snart är jul. Det är så otroligt mysigt där. Man får värsta julkänslan. Det finns härliga julklappar och gott godis (ännu mer, mhm!) som man kan frossa i. Jättefina porslins prydnader och målade tegelstenar, smörkvivar med inristade namn och brända mandlar. Fast jag är allergisk... 
Efter julmarknaden styrde vi stegen mot St: Paulsgatan där det finns en alldeles underbar affär. Tyvärr kan jag inte säga vad är var i affären för jag köpte 2 julklappar där (samma sort) och om mina julklappars mottagare läser det här kommer dom första vad dom får, hehe!

 Efter en lång mysi eftermiddag med Filippa (vi måste ha brännt mååånga kallorier) så var det dags för dans. Det var uppdasning... men det gick bra. Ganska i alla fall.

Det var sjukt skönt att komma hem. Jag hade ju varit vaken sen 04:45. Fast jag gick inte och la mig, haha. Satte mig ner tillsammans med familjen och kollade på Inception som vi hade fått hem för några dagar sen.
Den var faktiskt väldigt bra. Man fattar ju inte riktigt... Fast egentligen gör man ju det. Måste nog se den igen i allafall, för att kunna första den på riktigt.

Seriöst vad jag bablar på. Nu får det räcka!

Puss

Kommentarer
QN

Sv: Med skolan eller vadå? :)

2010-12-11 20:47:30
URL: http://payback.webblogg.se/
fabbe

hahah? Målade tegelstenar?! :S :P <3 <3 <3

2010-12-11 21:16:00
QN

Sv: Jaha så kul, hoppas det blir en lyckad föreställning! :D Vad ska du göra resten av timmarna som är kvar på dygnet då?

2010-12-11 21:16:07
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!