Försenat fyrverkeri


Då har det gått fem dagar på året.
Fick inte så många bra bilder den tidpunkten. All snö gjorde så att det blev stora vita fläckar på bilderna...
Redigerade den här bilder på photoshop.

Åren, tycker jag, går väldigt fort.
Tänk jag började på AF för två och ett halft år sen. Det känns som typ ett år eller ett halvt. Kände inga när jag började men nu har jag säkert vänner föralltid.
Jag kom in i fickkören.

Allt förändras väldigt fort. Om jag inte kommit in på AF hade jag inte lärt känna alla bra personer.
Jag skulle inte kommit in i Flickkören. Skulle inte åkt till Holland. Ett av det roligaste sakerna jag har gjort i mitt liv.


Kommentarer
filippa

vilcken bra bild du fick!!

2010-01-10 15:59:13
URL: http://danslovehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!