Men bara stearinljus



Jag kännde verkligen att jag inte hade fotat på evigheter, so I took the camera and pushed the button=P
Hittade inga bättre motiv än ljusen så det fick bli såhär. Satt säkert där i 20 minuter och fotograferade.
Blev väldigt nöjd med bilderna, har ju ett par stycken till =P Typ 50...
Lägger inte upp alla nu. Ni ska ju kunna få längta till de andra bilderna XD

Idag harjag varit inne i Stockholm hela dagen. Kom hem till kl 18.
Hade först piano. När pianot var over så gick jag till Hötorget för att shoppa lite. Köpte ett ursnyggt skärp på H&M sen träffade jag pappa och vi fikade på Espresso house, eller snarare åt lunch...
 Sen åkte vi tillbaka till  hötorget och gick in på Gina Tricot. Där köpte jag en sjukt snygg skjorta och ett par jeans.
Gick vidare till weekday där jag la undan ett par jeans från cheap monday som jag ska hämta ut imorn=)
 Det var väl dagen roliga händelser i "korta" meningar<333

Big hugs

P.S Längar till imorn då jag får hämta ut de asläckra jeansen!
     Längat också till min pervo kompis ELSA!! Saknar dig alölöl<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!