My window in this minute







Hejsan alla glada! Fick en fotokick... Jag har inte tagit foto på typ fyra dagar så jag hade ett stort behov.
Fastna direkt för fönstret... Ganska nöjd med bilderna ändå♥

Imorgon börjar skolan... Vet inte riktigt vad jag tycker. Äntligen så får man träffa sina vänner igen (eftersom att mina klasskompisar bor på alla sidor om och i Stockholm är det ganska svårt att träffas) samtidigt som jag inte riktigt "längtar" till alla långsamma lektioner som man måste stå ut med.
Vi börjar med hemkunskap den här terminen. Vi har ju haft det förut en termin ofc!

Har inget mer att skriva om just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!