Sunshine

Hallå där sötfisar! Jag börjar få det väldigt långtråkigt här hemma, alla vänner är någon annan stans och jag har ingenting att göra. Vilket leder till att jag sitter framför datorn i timmar... not good not good.
 Men om 22 dagar börjar skolan och då får man träffa alla igen. Fast helst vill man ju träffa dom innan skolan börjar. Får kalla till poolparty ;)

Rubriken passar inte riktigt in på vad det är för väder idag. Men efter för många dagar med moln och regn så tittar solen fram liiite bakom molnen. Bättre än ingenting, men inget sommar väder presic. Vill kunna springa ner i vattnet och ha det skönt, eller ligga uppe på land och känna d-vitaminerna sjunka in i huden, haha! Driver lite :)


Kommentarer
Fotograf Jessica

Hoppas din tisdagskväll blir underbar!

och jag hoppas du mår bra!

2010-07-27 19:17:25
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!