Fotowear

Hallio där! Idag har jag och mina vänner på gården släppt fri våran fantasi ( haha rimmar) och gjort, eller fortfarande håller på, med en film. Avslöjar ingenting mer än att vi kan klassar som tidernas största amatörer, haha! Och jag lovar! Ni vill inte se hur jag såg ut (asså kostymen) och vem jag spelade... Fast jag spelade två stycken! Kanske kommer upp någon bild snart, om jag vågar! Jag ser inte klok ut <3

Tack för alla fina kommentarer jag har fått! Jag blir jätteglad för alla som tar sin tid åt att göra en liten Aina glad. Okej, jag vet. Jag är grymt töntig, och vet ni vad? Min humor suger!




                                                                                Foto|Jag


Kommentarer
gigi

jag och en kompis har skaffat en blogg.

vi vill gärna att du läser den.

den heter: http://gigiandmauritz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!