Höstbild


Datan laggade igår och jag han precis spara det här inlägget i utkast. Har inga fler bilder eftersom alla är redigerade och sånt på den andra datan. Men en bild får ni i alla fall! Det är en av de tiotal vilder jag tog igår.
Drog ner ättnaden en aning på den här bilden. Tyckte det passade bättre. Annars brukar jag drå på med fär vilket gör att dom ibland kan se lite överredigerade ut. Det är typiskt mig!  Kanske ska ta och göra ett fotoexperiment igen. Ska försöka klura ut något som kan bli riktigt fint! Vad ska det ha för tema? Vatten? Bokeh? Närbilder eller inte... aja, det får jag fundera ut senare!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!