Höjden av lycka

Ey fyfan vilken underbar dag! Jag har de mest underbara vännerna man kan tänka sig!
Jag, Lina och Fabian åkte till IKEA {no shit sherlock}. Det första vi gjorde var väll att ta oss egenom hela varuhuset för att komma till maten, haha. Jag satt på vagnen och dom körde, vet inte hur många stötar jag fick idag. Fast Lina fick nog mest! Himla mys...
 Vi åt och garvade läpparna av oss. Sen körde vi vidare, med Lina på vagnen till Café 5 kr. Där fikade vi ett bra tag. Sen körde vi runt i hela IKEA och gjorde i princip ingenting utom att garva och ta bilder. Lina och jag satt i vagnen, eftersom Fabian vägrade.
 Lina hade sin kamera med så vet ej om de kommer upp bilder. Haha, ni vill nog ändå inte se dom!

Vid 14:30 tiden satte vi oss på bussen tillbaka mot city. Hoppade av vid Fidhemsplan och promenerade till Lina för att hämta filt till våran lilla picnik.
 Vi satte oss i Vasaparken och delade på jordgubbar, vindruvor, physalis, ahlgrensbilar, rollo, m&m, läsk och chips!
Nej... jag kan inte med ord beskriva hur härligt vi hade det. Innan klockan blivit 13 var min dag fulländad. Höjden av lycka!

Älska mobilkameror ♥

Kommentarer
Emelie

Sv: Tack så jättemycket fina du! :)

2011-04-19 19:21:57
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!