Porträtt





Fotograf: Sara Nyberg | På bild: Jag

Har nyligen kommit hem från Sara efter en kall och underbar dag! Hade lite problem med att hitta dit (hehe) med det gick tillslut när hon kom och hämta mig, haha. Började direkt fixa allt som behövde fixas innan vi gick iväg till platsen där vi skulle fotografera. Det var ett fett coolt ställe med en mörk tunnel och godsvagnar! Dit måste man gå igen på sommaren, då blir det nog finfina bilder.
 När vi kom tillbaka in i Saras lägehet hade våra stackars händer fått stå ut med rejäl smärta p.g.a kylan! Drack två koppar te och tinade, riktigt mysigt♥

Kommer fler bilder senare

Puss♥

Kommentarer
Anonym

Hej! :) Jag ville bara säga att jag gillar din blogg och du har jättefin design och bilder (:

2011-04-02 20:03:32
Erika - fotoblogg

Snygga bilder!!

2011-04-02 23:18:17
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Jonna Erlandsson

Fina bilder och vad fin du är! :)

2011-04-03 16:02:45
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!