Söndags ångest


Har precis ätit klart min lunch, som bestod av vårrullar. Som vanligt fastnar jag framför datorn, typiskt mig! Men jag ska plugga engelska sen. Plugget tar över... orkar.verkligen.inte.mer.av.skolan.
Om det inte vore för kompisarna och det lilla roliga man lär sig, så skulle jag vara glad om man hade lov 24 7. Skulle inte göra något! Men nu är det inte så, och det är skola imorgon igen. Kul...! Måndagar är ganska sega, kort dag i skolan, men sen har vi idrott på alla möjliga platser. Det är ganska krångligt, man vet aldrig var man ska vara :/ Iaf. Sen jag har ju flickkör från 16-17:30. Innan det får man ju macka och dryck, så vid den tiden blir dagen lite ljusare, haha! Ne, nu är jag för negativ...

Haha, idag när jag och pappa satt på bilen påväg hem från pianot fick jag helt plötsligt blackout typ, och ba "Hur gammal är jag?" Hade helt totoalt glömmt bort att jag fyllt 14. Tyckte det lät så mycket. Ja, ni ser vad skolan kan ställa till det, ho ho!
 Nu äter jag Twix och mår bra!

Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!