Now is the day here, the one we feared for

Yepp skolan har börjat! Vakna tidiga mornar, sitta på bussen 30 min, äta riktigt efterlängtad skolmat, ha dom så himla roliga lektionerna och umgås med dom man tycker bäst om. Ja då är det iallfall en grej som är kul. Värt varenda sekund av ens uppmärksamhet. Jag måste erkänna att jag saknat klassen och alla skolkamrater mer än vad jag trott. Dom är finast! Och cafet är mitt hem på skolan. Vårt hem. Högstadiet. Kuuuul!!! Nu bär det iväg med betyg också.
Måste plugga gärnet nu. Inte komma efter. Eftersom jag, tillsammans med Elli Laura och Isabella, kommer vara på operan och repetera minst tre dagar i veckan, så kommer vi inte kunna vara närvarande på många lektioner. Lite ångest över det. Men det kommer fixa sig! Det går bra.
Här får ni en bild jag verkligen gillar!

School has started! Now the really fun time begins. At least I can be with my friends. Spend time with the people I have not seen in 10 weeks. I have to study hard this term. Our opera rehearsals are going to take many schooldays.
Here you have 1 picture I really like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!