Orkar... mer!

Seriöst vad man kan vara trött. Men nu är det bara fredag kvar sen är det helg, det ska bli nice hihi!
Idag har jag gjort klart en ful värmeljus hållare på träslöjden. Ganska enkel design med plexiglas väggar. Mycket kreativt... Men det var första gången jag arbetade med det materialet. Det var ganska kul faktiskt! På tekniken arbetade jag också med ett annat maretial för första gången. Det var plast, haha! Plast, typ det vanligaste, nemen. Jag smälte och farma om biten. Har designat nån slags mibiloch godis hållare. Ja, om man är jag så blir dett godis. Förlåt! men det var faktiskt också otroligt kul! Har nog aldrig tyckt teknit är så värst kul... men nu är det på bättringsvägen. Annars har det varit en ganska slapp dag. har gått runt som vanligt. Förutom på mentorstiden, då det berättades att våran högt älskade första mentor, Emma, skulle komma imorgon. Det vart kaoz, typ.

Aja, puss på er!

Btw... gå in på www.annapedersen.se och gratta henne! Hon fyller år idag ♥


Kommentarer
Olivia

Hejsan! Skulle inte du försöka kunna förklara hur man gör en bakgrund till bloggen i photoshop?

2011-01-27 20:06:27
URL: http://lovleyflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!