Sämst...

... på att blogga, jag vet.
Men jag har haft så otroligt stressigt och varit väldigt pressad under läng tid. I lördags hade vi slutkonsert med Flickkören. Det är slut. Orkar inte berätta mer om det. Det är lite personligt och orkar helt enkelt inte. Men jag kan säga att det var en extremt stor händelse som jag aldrig kommer glömma. Kommer finnas där.

Hoy. Mañana. Siempre

Idag. Imorgon. Alltid

Jag fyllde ju år i Fredags! 14 långa år. Man blir bara äldre och äldre. Konstaterade iag att det är 361 dagar kvar tills jag blir 15. 15 år! Det är ganska stort, haha!
Men nu orkar jag inte mer. har typ fått konstant huvudvärk sen lördags. Orkar inte mer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!