"The greatest treasures are those invisible to the eye but felt by the heart"

Det är helt sjukt vad sommaren har gått fort. Jag vill verkligen inte tänka så, men snart kommer hösten {känns som en bra början att se alla höstkataloger} och jag vill verkligen inte! Riktigt orättvist är det! Vintern dominerar minst 6 månader och vår, sommar och höst måste trängas i de andra 6 månaderna. Helt sjukt! Och just nu är det en blandning. Inte sommar, inte vår och inte höst. Man kan knappast gå ut nu till stranden, ta en glass och springa i vattnet. Jag hade domnat bort vid det här laget annars. Nej det är riktigt orättvist! Sommaren är snart slut och jag har knappt svettats {Turkiet räknas inte, jag pratar svenskt klimat}
Nej nu ska jag inte deppa sönder. Det är trots allt fint väder ute. Kallt, eller svalt som jag helst vill uttrycka det, haha!
Sommar är det i alla fall inte just nu och veckor framöver.



Kommentarer
E&E

Snälla kolla in vår nya blogg! Lämna gärna en kommentar och länka oss om ni gillar bloggen! Tack

2011-07-18 15:30:19
URL: http://hatersgonnahateus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!