There's a side of you that I never knew, never knew and the games you'd play, you would always win, always win

Lyrics: Adele
Nu sitter man själv hemma. Rätt skönt faktiskt. Tältade tillsammans med Michaela och Emelie utanför oss, i backen, bland högt gräs och rådjur. En fin upplevelse. Å andra sidan gick Emelie in efter att ha sett in spindel i sin sovsäck, haha! Så tillslut var det jag och Micha som so i tältet. Varmt som satan!
Känner att jag vill uppdatera desigen. Har jobbat på en faktiskt... Men nej, den är inte så fin som jag önskade. Vet inte riktigt hur jag vill ha det. Finns så många inspirerande bloggar, samtidigt som man vill ha en egen touch på det.
Det var det
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!