Beginning to se the light

Yes! Nu ska jag iväg till Åland. Äntligen! Bort från alls i Sverige, även fast Stockholm är helt oslagbart just nu, och bara tillbringa 5 dagar tillsammans fickkören. Kommer bli grymt med stort g! Fest dygnet om, haha.
Snart ska jag sätta mig i bilen för att åka till City terminalen och ta bussen därifrån till någonstans där vi ska ta båten. Åhh ni märker hur taggad jag är. Kan inte ens skriva bra... DET KOMMER BLI SÅ BRA!!
Pussar från eran Aina
Uppdateringen kommer som sagt stå still förutom nått tidsinställt inlägg

Kommentarer
Anonym

hej aina, jag har några frågor...

1.tjäat du pengar på bloggen?

2.Hur gör du din design

3.var köper du kläder och hur mycket pengar spenderar du på klädr i månaden.

2011-06-13 19:39:05
Claudia

Aww, tack :) Det är bra sj :)?

2011-06-13 20:55:15
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!