Borta bra... ett faktum

Men hemma är nog bäst ändå!
Kom hem igår kväll så jag orkade inte blogga. Riktigt skönt efter en helt galet bra turné! Ni anar inte... går inte att beskriva i ord.
Vi gick bland berg och högt grönt gräs, bland fästningnästen och i lera. Men allt var värt det! Hade en helt oförglömlig tid tillsammans med dom jag älskar. Känner att NU har det blivit ännu bättre sammanhålning bland alla i flickkören. Jag bara älskar det!
Vi gjorde så himla mycket saker + konserterna. Ålands tidningen kom och intervjuade oss. Vi fick en guidad tur på ön Kökar (där vi bodde två nätter i ett supermysigt gästhem). Åt otroligt goda måltider, fettokören it is, och frossade i chips och godis.
Vi gick på vandring, åkte båt, åkte, båt och åkte båt. Vi sjöng, repeterade och åkte till dom mest underbara kyrkorna. Hade galet roliga night clubs och skrattade så man fick träningsverk. Vi shoppade i en galleria med hela 19 affärer. Lekte alver och Laivade tillsammans alla 7or (absolut fullständigt normalt). Skadade mig i vattenruschbana och kan nu inte gå helt normalt (men vafan, sånt händer). Asså ni orkar nog inte höra mer.
Väntar på att bilder ska laddas upp. Tog inte med mig kameran i alla fall, men Sara tog ca 1000 bilder så det lär komma upp en hel del ändå! Driver inte!
Puss på er! Saknat det här med att inte ha internet...
Kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!