Can't deny it Can't pretend

Har haft en helt galen dag tillsammans med Maria! Bestämde att vi skulle ses på morgonen, så vid 12 tiden kom hon hit. Vi gick iväg för att handla ingredienser till Macarons som vi sen bakade. Herregud vad jag aldrig kommer göra sånna mer! Elller jaa, om jag gör sånna en gånng till så vet jag i alla fall hur man INTE ska göra, haha. jag och Maria sat ute på altanen och vispade äggvita med socker i ca 30 minuter i hopp om att den skulle stelna. Sen fick vi reda på att det bara var äggvitan som skulle stelna och inte äggvitan tillsammans med sockret... helt sjukt. Det vart lite virrigt.
Men kul hade vi! Lika underbart som alltid när man umgås med Maria.


Bilderna är kvar på systemkameran en trappa ner... Nej, vadå lat?

Kommentarer
Ida

Hemma med familjen, kusiner och vänner här :) själv?

2011-06-21 22:14:02
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!