Lazy monday

Nu är det härligt att bara kunna luta sig tillbaka och slappna av. Trots att det är början av sommarlovet har jag haft det ganska hektiskt. Flickkören har tagit upp all plats. Repetitioner, Konserter, Resor o.s.v
Idag är första dagen jag inte har något att göra. Eller rättare sagt, en dag jag inte behöver göra någonting! Däremot tycker jag det är sjukt tråkigt att det inte är bra väder... det är sånna här dagar min vill kunna ligga ute i sole, läsa en bok eller bada. Nu stannar man inne med en kopp te och Downton Abbey. Vilken jag egentligen inte har nått emot. I alla fall. Hoppas ni har det bra! Jag njuter.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!