Panik

Mitt hår är fixat nu! Det är riktigt snyggt faktiskt.
Har bara blekt det, ska färga det imorgon tror jag!

Har panik inför sommarlovet som startar iövermorn, Fredag. Herregud vad tiden går snabbt! Vet inte riktigt vad som är värst... Att 9orna slutar, att de små 8orna ska bli äldst, att vi börjar 8an och får betyg eller att 6orna börjar i våran korridor(?)
En sak är säker, och det är att jag kommer få det jävligt svårt under sommarlovet. Alldeles för lång tid utan min underbara klass!! Det är helt sjukt... Tiden går verkligen snabbt. Snart tar jag väll studenten också!

Mobilbloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!