Plugg med stort P

Åååhh idagtycker jag att jag är värd en liten applåd! Har snickrat ihop en byrå, fakstiskt. Visste inte att jag kunde göra sånt även fast jag går på träslöjd. De där IKEA möblerna är ju ändå inte så jättekompliserade..... Haha.
 Just nu sitter jag och pluggar Spanska, eller ja inte just just nu. Har böckerna uppe och försöker förstå mig på hur man ska böja verb om det är dåtid... Aja, det är bara att öva på. Verb i framtid är inte så svårt i all fall. Det är fyra kapitel i läxa tills på torsdag, så det är bara att öva!
 Stolt ändå över att jag förstår över huvudtaget. Att jag kan översätta ord. Men orkar verkligen inte med alla småorden som a, el, en, o, la och allt sånt shit. Meeen det funkar nog snart!


Kommentarer
E B B A

Vad heter ditt typsnitt som du har i rubriken? :)

2011-05-15 21:39:55
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!