We are people holding planets, we are human lives

Insökning till Opera imorgon. Haha, det är många som frågar att "Om man är med i en Opera, måste man sjunga opera då?" Svaret är, om man är barn och är med i en opera som barnkör eller barnsolist, då behöver man INTE sjunga opera. Däremot om man är vuxen och har en roll så är det såklart man sjunger opera. Det är inte svårare än så. SÅ om man är barn, ungdom, whatever under typ 18 år, så ska man inte sjunga det folk kallar Opera!
Mm så intressant för er at veta... eller hur!?

I alla fall, idag var det en trevlig dag. Åkte hem direkt efter skolan med sällskap av Filippa och Sara. Två underbara vänner! Pratade om allt som hände under dagen och massa saker, sånna där riktigt intressanta saker som alla vill veta, haha.
 Jag hade ju Spanska test idag. Det gick bra! Hoppas jag i alla fall. Varje gång jag säger att det gick bra, så går det inte bra... så ska nog inte säga så.

Nu sitter jag här igen då. Framför datorn. Har inga läxor att göra heller så det är ju skönt! Pluggar lite på texten till Carmen-Avec la garde montante. Franska. YES...!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!