Äntligen!

Hellue!

Idag har det varit en superdag. Jag önskar att alla kunde vara med på den! Jag vet faktiskt inte varför det var en så bra dag. Kanske för att det är så bra väder. Våren är äntligen på väg!! Det har varit soligt och vi har haft långa raster mellan alla lektioner. Egentligen borde jag vara trött. Ja somnade inte fören halv tolv igår. Vi hade opera repetition till nio. Men egentligen skulle vi sluta tio så pappa kom inte och hämtade mig förens kl 22 som vi egentligen skulle ha slutat.
'Men jag är inte trött alls.

Jag har precis kommit tillbaka från en tio min sola-dig- paus. Jag har också övat på våra engelska glosor som vi har till imorgon. Jag ska nog spela piano snart också.

När jag kom hem var det 13 grader utanför oss i skuggan. Det är underbart! I solen var det säkert runt 15 grader. Snart kan man nog ligga på en solstol i solen med bara linne och shorts! Jag hoppas det i alla fall. Det vore kul!
 ÅÅ vad jag längtar till sommaren. Man kan bada varje dag och sola så att man nästan ser ut som en pepparkaka. Att bara få känna att solen värmer en i ryggen när amn ligger på en strand och hör alla små barn leka i vattnet! Kanske få lte blöt sand mellan tårna men inte bry sig. Det är riktig sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!