I thought that it was summer

Relly I did!
Det var ju så varmt under några dagar. Idag frös jag nästan tårna av mig när jag satt och väntade på att idrotts lektionen skulle gå mot sitt slut. Det var typ 0 gradit och jag hade väst på mig. Trodde verkligen inte att det skulle bli så kallt... Brrrr:(
 
Jag har tagit massor av bilder som jag skulle lägga ut på bloggen... men jag har haft så många inlägg med många bilder så jag bestämde mig för att skippa det. Fär bli en annan gång! <3
Bortsett från att jag fortfarande inte har ett perfekt fungerande ben så har jag haft det n¨gra fina dagar. Det var första gången jag och mina opera kompisar hade repetition på opera scenen...

Vi har börjat sälja majblommor nu! Jag tänkta först att jag inte skulle ha tid, men allt eftersom tiden gick så tog jag beslutet att sälja majblommot i alla fall. och jag gjorde värkligen inte fel beslut! Det är värkligen kul att sälja...  Jag har varit runt i området och sålt majblommor. Årets blommor är röda.
Det finns:
Enskilda fina blommor: 10 kr
Krans: 30 kr
Pin: 50 kr
Dekal: 20 kr
hoppas värkligen att försäljnignen går bra! Först var det väl lite läskigt att gå till okända personer och fråga om de ville ha majblommor, sen blev det lättare och lättare.

Jag har tänkt på en sak... Eftersom jag kallar min blogg Singit borde jag kanske skriva mer om usik. Jag gör ju redan det ibland men jag menar mer. Vad tycker ni?

Många kramar

Kommentarer
Anonym

kanske det ja!

2009-04-22 06:38:14
URL: http://iamthemusic.blogg.se/
aina

vaddå?

2009-04-22 18:32:29
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!