Jag som påskkärring

Igår gick jag och min gårdskompis påsk- kärringar. Men man kan väl inte riktigt säga att jag såg ut som är påsk kärring.
Här ska ni få se:


Tadaa! Visst är jag snygg.

Det blå-gula håret matchar kanske inte med den vit-svart rutiga klänningen... Men låt gå!
Det var jättekul! men tyvärr fick vi inte så mycket godis. Det var inte så många hemma men jag har inte ätit upp allt i alla fall. Vi fick väl lite blandat=)
Senare idag ska min farfar komma och vi ska göra sushi. Önska oss lycka till =) nee. Det går nog bra!
Jag ska konsert idag också. Jag hade ju det igår. Matteuspassionen. Det var rätt så häftigt. Synd att jag nästan somnade. Vi sjöng vår första koral. Sedan var vi tvungna att vänta i en timme om inte mer på att skulle sjunga våran andra koral. Sen fick vi lite fika. Jag tog två ganska så små baguetter med skinka, tomat och gurka. Gissa vad!
Det fanns MANDARIN I SMÖRGÅSEN!  Inte så gått...
Hoppas att vi kommer att ha lika trevligt idag som igår. Jag längtar faktiskt lite.
Snart ska jag väl väl ut. Så fint väder!

Kommentarer
sarah

hejhej vad gullig du är <3 nej men har inte hunnit fixat design eller något än, men det kommer kram <3

2009-04-10 10:54:11
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!