Kuckeliku-måsen

Ha-aj!

Idag har mina kusiner varit här. Vi har haft very kul. Det var ganska kallt på morgonen men det blev bättre senare på dagen. Okej... det kanske inte är så kul att ha upplysningar om vädret här, och jag vet inte vad Rubriken har med inlägget att göra... Fråga min kusin=)

Snart ska jag fixa lite mode inlägg. Hoppas att jag hittar något. Ni kan gärna tipsa mig om vart jag kan hitta olika kläd sorter som kan vara intressanta. Snart måste jag förbereda mig inför gymnastiktränignen. Det blev ett litet kort inlägg. Kommer att lägga upp lite bilder på denna "fantastiska" dag... =)

See u


Kolla vad gullig!

Kommentarer
shandra

Naw

2009-04-07 16:45:44
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!