No pictures this time either

It's true!
Jag har inte hunnit med att ladda upp bilder... hoppa att det blir imorgon=)

Idag har jag sålt maj-blommor så att mina stackars små fötter bultade för glatta livet för att få röra på mig UTAN skor på fötterna. Jag, Filippa och Maria vankade runt i hela stan för att försöka få slut på blommorna så att mankan börja med ett nytt start paket. Första stället vi var på gick väl sådär. Efter att vi hade stått där i kanske en halvtimme hade i alla fall jag fått upp mot 200 kr plus de människorna som köpte majblommor när vi var påväg till tunnelbane stationen som vi sålde blommorna på.
Senare åkte vi till min pappas jobb. Där fick vi runt 100kr. Vi gick till Filippas mamma när vi var färdiga på pappas jobb. Tyvärr var det inga där som ville köpa så vi gick vidare till nästa gata där vi sålde.
 Nu ska jag inte berätta om alla ställen jag har varit på och hur mycket jag fick och sådant. Men jag vet inte annars ad jag ska skriva om.


Något inlägg senare tänkte jag skriva om kärleken. Hur låter det? Det kommer inte vara hur jag känner i verkligeheten. Jag ska försöka tänka ut hur jag ska formulera det inlägget. Tror i alla fall att jag kommer på något sett!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!