something...



Haaj!
Nu ska vi börja med en sak som många av mina kamrater har börjat med men som jag fick inspeationen av någon annan. Jag var med i tävlingen dagens blogg... gissa! Jag blev dagens blogg, så nu vill jag börja med det.

Det får bli veckans blogg...
Kommentera och skriv varför just du ska bli veckans blogg. Jag bestämmer två stycken och ni två får stå i rampljuset för en vecka! Låter inte det lockande? Så skriv!!

Regler:
 Det finns inga

Däremot blir det lättare för er att bli den vinnande bloggen om du länkar min blogg på din sida.


Kommentarer
Indra

Tacktack!



Skulle jättegärna vilja bli veckans blogg, mest av själviska skäl såklart! :P



2009-04-22 19:41:41
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/
Elsa

Jag tycker att det är kul att blogga och älskar att läsa din blogg!! =) Har liksom inget att säga. Du ger mig inspiration. tack för aatt du bloggar

2009-04-22 19:54:02
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!