Syskonen Baudelaires olycksaliga liv

Igår såg jag och min kusin på en film som heter "Syskonen Baudelaires olycksaliga liv"''

Den handlar om de tre barnen Violett Baudelair 14 och en väldigt duktig uppfinnare, Klaus Baudelair 13 en väldigt stort intresse för böcker och Sunny Baudelair 2 år som har ett ganska konstigt intresse. Hon älskar att bita i saker.
Medans barnen är vid stranden händer en stor olycka. Deras stora hus brinner upp av en mystisk orsak. De har förvandlats från rika barn till föräldralösa
De ska föras till närmaste släckting som bor 37 kvarter bort. Han heter Greve Olaf och är en hemsk person som bara bryr sig om barnens förmögenhet att göra vad som helst för att få tag i deras pengar.
  Han är en "skådespelare" och hans kompanjoner i hans skådespelar grupp är lika hemsk som han.
Till slut blir han så hemsk att de måste flytta barnen.
De får komma till en jätte trevlig farbror. Men Greve Olaf är fortfarande besatt av förmögenheten och... Så var det livet borta.
Så fortsätter den sorgliga Berättelsen. mer får ni veta om ni ser filmen...


Kommentarer
Elsa

Den är jättebra!

2009-04-14 15:14:22
URL: http://elsal.blogg.se/
J U L I A

haha åh den där filmen var det länge sen jag såg! ;)

2009-04-14 17:15:48
URL: http://byjulia.devote.se
shandra

Jag har oxå sett den! Den är jättebra!



(fick den i julklapp)

2009-04-14 18:12:03
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!