Funny lektion...<3

Hellue!!

Jag sitter på it lektionen och skriver... HAHA roligt.
Vi har forskat om Belgien. Vi kopierade lite facktea lexter och kopierat till Word fötr attsen skriva ut och redivisa... Fast det ska vi göra senare!

Oj! Jag känner mig lite stressad. Försöker skriva så mycket som möjligt på kort tid. Typ tio minuter kvar på lektionen. Vet inte hur ,mycket jag hinner att skriva.

Det kanske inte är så intressant att läsa om min it lektion och Belgien, men har tyvvär inte så mtcket roligt att berätta om.
Försöker att skriva lite senare.
Min "kompis" irriterar mig lite just nu, så jag vet inte vad jag ska skriva. Han är nog lite lack på mig just nu, så....

BYE. 

P.S hoppas att ni har haft ett bra sportlov. Och att en bra första skoldag. <3

Se ya

Kommentarer
Anonym

Mer uppdatering :)

2009-03-03 16:56:40
Aina

Jag har inte alltid så mycket tid. Har läxor som jag helst gör innan jag sätter mig framför datan... <3

2009-03-04 19:40:44
URL: http://singit.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!