Vrickad fot och nationella prov

Hi!

Idag har jag på nått sett vrickat högra delen av min högra fot. Vi körde basket och jag tog bollen och skulle skuta men då kom en i b-klassen (som vi körde imot) och slog den ur mina händer och fällde mig, fast inte med flit. Då... när jag höl på att ramla tog jag ett steg fram och trampa snett sen klev jag med den andra foten på den redan vrickade foten... om ni fattar =)
Det gorde förjävligt ont och jag gick in.... =(

Vi har också haft muntligt Natonella prov. Inte så kul men låt gå! Måste ju ände göras. Men lite kul var inte i alla fall!

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!