Just me and my tank-top


Nytt inköp från H&M

Har haft det riktigt nice igår å idag! Filippa har varit här hos mig och sov över. Igår var vi i stan och shoppade lite men det blev inte så mycket. Tre linnen från H&M, haha! Nu är det ju rea överallt så man måste ju kika lite. Men det är så typiskt mig att gå och köpa nått från rean, men det slutar med att jag köper saker som inte är på rean.
 Men det här linnet-bilden ovan alltså-är min nya favorit!

Jag och Filippa har haft det riktigt kul! Spelade Wii till klockan 12 igår kväll och blev riktigt spralliga, hehe!
 Idag var jag och skulle prova linser, eller asså jag ska få linser så då måste man göra en ny undersökning och massa saker. Fett läskigt, haha! Jag ska tillbaka imorn och själv ta in och ut linserna. Provade idag, det är feeet (inte feeett) svårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!