veckan

Shulylyly alla söta.
 Hoppas att jag ska kunna hålla mig mer uppdaterad nu men det är ganska svårt när dansen, pianot, kören, kompisar och läxor också vill ha min uppmärksamhet=P Det här veckan har varit skitbra. För mig iaf... inte alla
Vi hade ju skridskor med klassen tisdagen och onsdagen. Härliiigt! Var väldigt stolt över mig själv att jag kunde saxa både frammåt och bakåt. 

Idag har vi haft en sjukt romatisk alla hjärtans dag lunch på skolan... naataaa! Det var lax oxh pasta med kokta men kalla grönsaker. Alltid lika gott med sodexo mat-.-

 Annars har det väl inte hänt något mer spännande faktiskt. Eller jo... Jocke bjöd mig på en godis=O har aldrig hänt förut=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!