With a little help from my rock

För ni som undrar betyder rock smycken. Det är ett slang. Shuit va modern man känner sig fast man är 13 år, gammal och ruynkig=P

Har fotat nyligen mina fina smycken som jag fick på våran fest (jag o elsa)
resultatet blev såhär:






 Se vad man kan göra men en kamera och ett par smycken <3

Idag har dagen varit sjukt ruulig. Tack vare mina underbara alölöl kompisar. Hur ska jag kunna klara mig utan dig i två dar, Elsa. Men till undersättning kanske vi ses imårn och kollar bio =D

Skolan har flutit på ovanligt bra. Alla lektion har inte varit så tråkiga =P Älskar alla dagar som är såhär, kan inte alla vara så? Skulle vara värst himlen =P Kan inte sätta fingrat på vad som har varit så bra. Kanske var det för att Elsa har varit på extra bra skratt humör eller så. Alla dagar är ju inte sånna...

Har ju lagt på den 50 minuters långa telefon samtalet med Elsa där vi bokstavligt talat nästan inte prata om någonting=P Men det är ju alltid lika kul att prata i telefon med någon man älskar=)

Det får recka för mig idag. Hoppas att ni gillade bilderna.

Bye bye my presious lovers =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!