Andra planer



Skulle ju åkt till Svartsjö idag... Blev ändrade planer efter en liten händelserik morgon. Så jag åker imorgon istället. tar Cinderella båten klockan 10:15 från Nacka Strand och kommer då till Svartsjö en ån helv timme senare ungefär, orkar inte räkna ut hur mycket klockan är då, hehe. Eller ja, den är då 11:45...

Idag var jag på mammas dagis i hela 8 timmar och hjälpte till med dom små urgulliga barnen. Var på avdelningen där det är barn mellan 1-3 år typ. Jättesöta var dom! Därför har det inte varit uppdatering tidigare idag.

Kommentarer
juliie

du har bästa bloggen ever .. du ee min största idol <33 ..

2010-07-15 20:22:52
lovisa

när är min design klar?

2010-07-17 12:06:12
URL: http://nansenbasthast.blogg.se/
Erika

Sv: jaa Suzy känner jag :D

min pappa och hennes mamma är tillsammans ;)

2010-07-17 23:57:57
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!