Öland

Dålig uppdatering beror på att jag är på Öland och har inte tillgång till internet (bara tillfälligt).
Tack för alla urgulliga kommentarer undrer den tiden jag inte har varit aktiv. Kommer upp med bilder så snart jag är hemma och har fått kopla av :)

Har varit här i typ 4 eller 5 dagar. Njuter i solen och badar varje dag. Har just nu besök i stugan av några vänner. Tillsammans har vi rest igenom hela Öland i princip. Varit på stranden varje dag och solat. Jobbat på brännan och har äntligen fått fin färg. Really nice!!
 Här är det riktigt härligt, alltid blå himmel och sol och en härlig vår sommarkänsla. Har vandrat i Skumtimmen här på Öland med pappa Dionne och Havermann. Riktigt coolt faktiskt. Har fått riktigt läskiga bilder (skumtimmen är på kvällen när dimman ligger som en vit vägg på kvällen). Vi bor en liiten bit från städerna-den korta sträckan 6 min-så praktiskt tagen mitt i alvaret med bara stora platta marker omkring oss. Öland är ju väldigt kargigt så man ser långa vägar. Lite speciellt när man ser havet på både hhöger och vänster sida ;)
 Det här blir nog sista inlägget på ett tag.

Vad har ni för sommarplaner?


Kommentarer
Addikoko

överleva en vecka till i Syrien, två veckor ute i tjottahejti och tre veckor i världens minsta sommarstuga. Låter trevligt, eller hur?;)

2010-07-05 19:40:00
URL: http://addikoko.blogspot.com
lovisa

mm har skickat bilder och beskrivning nu

2010-07-08 16:57:01
URL: http://nansenbasthast.blogg.se/
Anonym

tack! ja, det har jag:) håller på med en ny design just nu <3

2010-07-11 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!