The grass is getting greener each day

Hejsan alla snyggingar! Har inte bloggat på ett tag för att det varit för fint väder för att vara inne, och för att jag inte har haft tid. Det har hänt grymt mycket under tre dagar!!

Om ni vill läsa nått riktigt skoj ska ni fortsätta läsa!!
 
Fick ju finbesök av en av göteborgs flickör: Brunnsbo flickkör. Dom va jättetrevliga och snälla :D Hoppas verkligen att vi träffas igen, vilket vi kommer göra med största sannolikhet :P
 Under två nätter bodde de hos oss och vi hade en konsert tillsammans i Hedvig Eleonora Kyrkan på Östermalm. Vi visade några Stureplan, jag satt med Elsa och hennes göteborskor på norrabantorget och glassade i solen. En kommentar var :
"Det är som att ha kommit till ett annat land! Det är så varmt här!"
Vi hade jättekul!

Jag hade en dansuppvisning igår på Maximteatern på Karlaplan med Base 23! Det va så jääävla grymt! Ursäkta spåket, men det var seriöst den grymmaste dansuppvisningen jag varit på :bigeyes:
På Base finns det ju såklart olika linjer och den äldsta musikal linjen hade ett shownumer som var inspererat av Notre Dame. Eller showen handlade om Notre Dame... Det var riktigt fräsht och modernt, skitroligt att kolla på och man bara önskade att man va så duktig!

Idag har jag och typ halva min klass haft vattenkrig på den ända långa rasten vi hade idag! Det var sjukt skönt att få bli blöt i typ den här 38 gradiga värmen i Stockholm ( fast det var lugnet föra stormen, nu blir det typ regn och åska)! Super kul :D
 Blev en aning brun på den rasten!
NU hettar det gött om kinder och ben efter att ha legat och stekt i solen efter skolan i typ 40 min och fått en riktigt bra bränna för att vara nu på året. Rejäla shortstreck och märken efter tröjan... det är allt för att få mig lycklig ;)

Nu ska man krypa ner och kolla på Avatar som man har fått hemskickad :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!