Which I was ment to hear


Foto|Aina (Jag)    Kamera|Canon Eos 1000D

Var tog det fina vädret vägen? Det var ju molnfritt imorse, todde att vi skulle få tillbaka den blåa himmelen.
Jag är mycket stolt över mig själv idag faktiskt. Jag har sorterat min byrålåda och slängt kläder så nu är mitt klädsortiment hälften så litet, itressant :bigeyes:
 Kollade på Avatar för typ tredje gången på en vecka. Den är väldigt bra, men tycker att den är lite för grym på slutet. Blir så irriterad på småsaker som att: Varför kunde inte djuren som bodde i skogarna komma liite tidigare, så kanske inte så många hade vaeit tvugna att dö!

Det blev ett väldigt konstigt inlägg...

Kommentarer
Oddagnes

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-07-29 07:08:13
URL: http://oddagnes.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!