Mr. Brightside

Hallå där sockertoppar!
Jag gjorde för ett tag sen 54 stycken kort som det står posetiva saker på. Varje morgon tar jag kort och blir glad över det söta sakerna det står på dom. Det gör jag för att ständigt ha posetiva tankar i huvudet när det är som jobbigast i skolan eller var som helst. Grejen är att det verkligen funkar! Jag har inte haft en ända "dålig" dag sen jag gjorde dom här korten. De hjälper mig verkligen att tänka posetivt och aldrig tappa min glada inställning. Visserligen vaknar jag alltid upp till min fruktansvärna handstil... men det är kul, för man blir alltid glad. Man vet ju aldrig vad det kommer stå på kortet, men vad det är står så ler jag. Det är lite läskigt också, för jag har alltid fått upp en uppmuntran den dagen jag behöver den som mest. Det är riktigt härligt! När jag hör andra i min klass ha det jobbigt eller är på gränsen till ett irritations utbrott, så brukar jag alltid säga massa posetiva saker (fast det brukar alltid vara lite försent, haha). Men testa det om ni orkar. Mina dagar har blivit roligare, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!