News

Hallå där mina sockertoppar!
Min vän Theo meddelade mig just att vi kommer vara med på Lilla aktuellt idag (k.l 19.15 kolla!! Men jag syns nog inte). I våras hade svt kommit till våran skola för att göra ett program inför valet. De behövde den bästa klassen i hela Stockholm så då blev det vi, haha! Mer orkar jag inte förklara för hälften av allt fattade inte ens jag :P Haha inte ens jag, lite fail... jag brukar inte fatta så mycket!
Nog om det!

Har varit borta ett tag nu från bloggen, det har hänt väldigt mycket under den tiden. Kommer inte ihåg när jag bloggade sist, men kan ta om det igen. Har haft konsert på Skeppsholmen under SKeppholmsdagen... Men det tror jag jag redan har informerat er om. De nya underbara underbarnen har kommit till Flickkören och ärver härmed våran plats som körbarn. En underbar upplevelse! Snart drar ju kören till Göteborg! På söndag drar vi iväg och kommer tillbaka på Tisdag. Ska ha riktig fest på Liseberg och åka alla möjliga attraktioner... har varit där en gång förut. Men det var typ 5 år sen.  Hinner inte skriva mer nu. Äntligen har ni fått ett riktigt rikligt inlägg :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!